Nasi Putih (Basmathi), Dalca, Sambal dan Ayam Goreng; Time:11.30 am - 1.30 pm, Setiap Hari Bekerja; Mulai:11/7/2011
Telah kembali mulai 17/10/2011 dan akan menemui anda di kebanyakan bandar utama.

Friday, July 27, 2012

Hari Ke Lapan...

Puasa hari ke 8...
 
7 hari yang lepas, marah ku masih belum dapat ku bendung...
 
Semalam marah ku berada di puncak...
 
Insya-Allah, hari ini aku tidak marah lagi...

Aku pasrah, aku bukanlah superhero yang boleh menyelamatkan dunia. Aku cuma manusia yang punya banyak kelemahan dan kehendak...
 
Maka aku buat lah yang termampu oleh ku. Jadi, kalau ada yang kurang...
 
Aku minta maaf kerana aku pun manusia juga sama seperti kamu...
 
"Ya Allah, aku mohon pada Mu supaya tetapkan lah hati dan pendirian ku untuk terus redha dalam mencari redha Mu. Izinkan lah aku supaya terus mengucapkan salam dan memberikan makan... Sesungguhnya Engkau lah pemberi rezeki dan ketenangan." Amin ya Rabbal'alamin...
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.